Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 8 grudnia 2012

Marsz Mikołajów

Marsz Mikołajów rozpoczęty. Czasami lubią popełnić jakieś łatwe origami. Te Mikołajki robiło się z wielką przyjemnością. Mam nadzieję, że sprawią odrobinę radości tym do których dotrą.
Za oknami piękna zima. Nie mogłam się oprzeć i zrobiłam kilka fotek.
Tu Fionkę korcą ostatni jabłka na drzewie. Tym razem się nie powiodło. Ale jak popracuje nad techniką to jabłuszka znikną w jej brzuszku :))
Ula, Ela to połączenie haftu i papieru tak jakoś mi samo wyszło. A tu jeszcze jedna karteczka :)
Jolu nie zarzekam się ale papier mnie nie pociąga :)

3 komentarze:

  1. Stado Mikołajków urocze:-))
    I sprawiły radość obdarowanym, możesz być pewna.
    I mam nadzieję, że wybaczysz moje pierwsze skojarzenie z bałwanem. Nie wiem jak mogłam się tak pomylić:-))
    jest tylko jedno wytłumaczenie: sama jestem bałwanem;-)
    Kartka świetna:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widoki niesamowite, a Fiona.........rozkoszna

    OdpowiedzUsuń
  3. Mikołajki, faktycznie sprawiły radość. Widoków Ci zazdraszczam: )
    Dana, papier Cie nie pociąga, bo widocznie nie trafiłaś jeszcze na ten właściwy PAPIER :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń