Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 21 kwietnia 2015

648. Obrazki z wystawy

Nie chodzi mi o dzieło Musorgskiego ale o wystawę haftu DMC. Wybrałam się w niedzielę podziwiać piękne haftowane obrazy i obrazki, szydełkowe i druciane cudeńka i frywolitkowe cudności. Wszystko to było ale było tego bardzo malutko. Na poprzednich wystawach było dużo więcej prac. Nie mnij jednak znalazło się tu kilka prac, które wpadły mi w oko.

Te kociaki po prostu powaliły mnie na kolana. Są takie słodkie. Chciałabym je mieć. Dlatego, przy okazji, zwracam się z prośbą: Jeżeli ktoś tu zaglądający ma schematy do nich i zechce się ze mną podzielić to ja pięknie proszę. I solennie obiecuję, że tej dziesięciolatce postaram się, chociaż jednego wyhaftować :))
Glorioza - podobają mi się te kwiaty. Podejmowałam nawet próbę hodowli ale niestety nieudaną.
Wpadłam w zachwyt podziwiając prace pani Nagórskiej. Frywolitkowa biżuteria z metalizowanych nici....


... i ogromna serweta.
Szydełkowa parasolka.
Ikona haftowana koralikami.


1 komentarz:

  1. Nie mogłam pójść na wystawę a dzięki tobie mam jakieś wyobrażenie o niej.
    Dziękuję!
    Ela

    OdpowiedzUsuń