Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 3 września 2012

Po celtycku

Zobaczyłam kiedy, gdzieś w necie frywolitkowe kółko w stylu celtyckim. Popatrzyłam na zdjęcie i stwierdziłam, ze to jest banalnie proste i zaczęłam robić od razu "na gotowo" wisior. No i oczywiście okazało się, że to wcale a wcale nie jest banalne. Przy zamykaniu kółka namęczyłam się solidnie i tak zrobiłam "babola". Ten , prezentowany na zdjęciu to jest już drugi, dobry. Pierwszy, mimo byka, "poszedł do ludzi", bo bardzo się podobał.
Pozostając dalej w klimatach celtycki usiłuję dojść do tego jak się robi przeplatane kółka. Filmik instruktażowy jest tutaj. Patrzę i patrzę a i tak niewiele z tego wychodzi :(( Ta niebieska rozetka jest dziełem Gosi dlatego, też jest taka ładna.

3 komentarze:

  1. Zaklepuję - pierwsza jestem!
    Pokaż ten wisior bardziej z bliska, bo słabo widzę.
    Chyba, że się marszcz, to nie pokazuj.
    Próbki są niezłe! Ile ich musiałaś zrobić? Ja się nie brałam jeszcze. Ale filmik robi wrażenie!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam po wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń