Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 23 lipca 2012

Poranne sejmiki

Z samego rana urzekł mnie taki widok. Nie mogłam się powstrzymać i musiałam zrobić zdjęcie. Jaskółeczki już planują powrót do Afryki. Szkoda, że zdjęcia nie przekazują ich ptasich rozmów :))
                                                           
                                                          
Udało mi się zrobić zdjęcie całej mojej "dwu i pól" kotkowej grupce. Akurat przez podwórko przebiegał ich wspólny wróg i była pełna gotowość bojowa. Te pól kota to Buruś nasz podwórkowy rezydent. To jest, a właściwie był, kot sąsiadów. Już od kilku lat mieszka u nas na podwórku. Do domu mu nie wolno wchodzić ale i tak wiadomo kiedy łamie tan zakaz. Niestety bardzo dokładnie znaczy teren. Jest taki trochę dziki. O podejściu do niego nie ma w ogóle mowy. Nawet jak mu daję jeść to czeka aż odejdę na bezpieczną odległość.





4 komentarze:

  1. Jaskółki dają radę :-) a jakie koty fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że futrzaki nie polują na jaskółki
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. Bartuśśśś...
    Futrzaki pewnie dalej polują.. nie zapomnę tego bażanta :D

    OdpowiedzUsuń