Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 6 sierpnia 2011

Stosik

Powoli FACHOWCY kończą swoje "dzieło" a ja powoli zaczynam wracać do robótkowego życia. Na zdjęciu jest stosik rozpoczętych prac. W niektórych torbach są nawet po dwie robótki. Niektóre z nich robię już kilka a nawet kilkanaście lat (krzyżykowa poduszka). Teraz sobie przypomniałam, ze to nie wszystko jest jeszcze kilka ale gdzieś na dnie szafy. I te pewnie już pójdą do sprucia. Ten zdjęciowy stosik mam zamiar przerobić na gotowe wyroby :)))))))
Wiem, ze nie tylko ja tak mam ale ta ilość niedokończonych "dzieł" nie jest dla mnie pochlebna. Stale sobie obiecuję, zwłaszcza na początku roku, ze wszystko pokończę i dopiero zacznę nowe. Niestety jakoś mi to nie wychodzi :(( Nowych pomysłów przybywa a są też takie na "wczoraj". No i w ten sposób stosik rośnie.

1 komentarz: