Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 19 sierpnia 2011

Słoneczniczka

I znów kulkowo-korkowa laleczka. Tym razem do jej wykonania natchnęły mnie pięknie kwitnące słoneczniki. Słoneczniczka była już gotowa w niedzielę ale przez chorobę Gizmolki nie miałam głowy do robienia zdjęć.Gizmolka czuje się dużo lepiej a ja mam spokojniejszą głowę i mogłam zorganizować sesję zdjęciową.

Słoneczniczka siedzi na kwitnącym rododendronie. Coś mu się chyba pory roku pomyliły. Ja mu się nie dziwię przy takiej pogodzie :))


Makowa Panienka i Jagódka mają już nowe miejsca zamieszkania. Mam cichutką nadzieję, że w nowych miejscach są mile widziane.

2 komentarze:

  1. Słoneczniczka jest Murzynką!!!
    Gorąca i słodka...
    Bardzo mi się podoba :)
    Całuski - Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoneczniczka - taka radosna i słoneczna:-)

    OdpowiedzUsuń