Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 11 sierpnia 2011

Jagódka

Kizia jest kochaną kocicą do spania. Jak śpi to śpi. Nic nie jest w stanie jej przeszkodzić. Nawet wizyta Jagódki.Jagódka jest kolejną recyklingową maskotką. W środku ma korek od szampana i kulkę od dezodorantu. W środku ma plastikowy korek od szampana i kulkę od dezodorantu. A na wierzchu różne kordonki i koraliki.
Ktoś mógłby pomyśleć, czytając z czego ja robię te maskotki, że ja szampana to pijam codziennie do śniadania i kolacji. Tak nie jest. Rozpuściłam wici wśród znajomych, że coś takiego potrzebuję i teraz mam dostawy z rożnych źródeł :)

4 komentarze:

  1. Śliczna Jagódka. Pomysł na wykorzystanie korków i kulek dezodorantowych świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. O ZMIENIŁO SIĘ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Jagódka niezwykle urocza. I taka uśmiechnięta:-)
    Poproszę jeszcze o Makową Panienkę....

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ci ona :) pięknie mi torby pilnuje. Dziękuję bardo :*

    OdpowiedzUsuń