Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 20 kwietnia 2016

708. Znaki zodiaku

Kilka lat temu dostałam stos archiwalnych gazetek. W kilku były wzory znaków zodiaku. Ale jak to zwykle bywa (złośliwość rzeczy martwych) nie było mojego znaku - koziorożca. Skontaktowałam się z wydawnictwem, żeby zakupić brakujące gazetki, w których były brakujące znaki. Okazało się jednak, że niestety już nie ma tych numerów. Pan, z którym rozmawiałam obiecał, że sprawdzi czy nie mają tego na dysku. No i były. Dostałam cały komplet. Mnie interesował jednak tylko koziorożec.
Mój koziorożec to jest prawdziwy ufok, bo chcieć zrobić a zrobić to duża różnica. Naniosłam wzór na materiał, zaczęłam haftować i... No i tak długo leżał i czekał, że wzór zniknął z płótna. Musiałam ponownie nanieść wzór. To była dodatkowa zabawa. nie udało mi się w 100% trafić w miejsce ale i tak jest już gotowy. Na zdjęciu jest po praniu ale bez prasowania. Koziorożec jest tak ładny, że postanowiłam zrobić jeszcze barana. Baran powstał w TRZY!! dni :)
Tytuł gazetki to chyba "Szydełkiem i na drutach".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz