Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 14 kwietnia 2011

Znikająca baba


"Rzutem na taśmę" udało mi się zrobić zdjęcie babki. którą upiekłam na próbę. Próba była bardzo pomyślna. Babka po prostu znikała w mgnieniu oka. A przepis na nią znalazłam w wydawnictwie "Winiar" "Kuchnia od kuchni" nr 1/2011.


Oto przepis:


Babka budyniowa


1 budyń waniliowy

2 łyżeczki proszku do pieczenia

1 kostka margaryny

1 szkl. cukru

6 jajek (białka na pianę)

1 szkl. mąki pszennej

1 szkl. mąki ziemniaczanej

5 łyżek oleju

2 łyżki octu

tłuszcz i bułka tarta do formy

biała polewa czekoladowa (ja nie zdążyłam jej użyć)

Mąkę pszenną i ziemniaczaną przesiać razem z budyniem i proszkiem do pieczenia. Margarynę zmiksować z cukrem i żółtkami, dodać olej, ocet i mąkę. Na koniec połączyć z pianą z białek. Przełożyć do formy wysmarowanej tłuszczem i posypanej bułką tartą. Wstawić do piekarnika nagrzanego do temp. 175 stopni. i pec około 55-60 minut.


Jak już pisałam przepis jest sponsorowany przez "Winiary" i w gazetce jest napisane, że budyń i proszek do pieczenia są tej firmy.


Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz