Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 9 lutego 2011

Naszyjniki

Dawno nic robótkowego nie było a mam trochę zaległości. Ostatnio na horyzoncie ukazała się wena frywolitkowa. Efektem tego są dwa naszyjniki. Oba są wymyślone przeze mnie.
Do pierwszego użyłam korale z egipskimi hieroglifami i miał imitować staro egipską biżuterię. Z tą imitacją to lekka przesada. Nawet przy ogromnym wysiłku wyobraźni nie przypomina to napierśniko-naramienników noszonych przez faraonów. Ale to właśnie było moja inspiracją i już!
A drugi..... No cóż .... Drugi w założeniu miał być po prostu ładny. A czy tak jest? Mi się podoba:)

3 komentarze:

  1. Oba są "po prostu ładne", a właściwie "po prostu piękne".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zgadzam się z Beatką - po prostu zwyczajnie piękne:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Joko Moje GURU nie masz prawa pisać, że coś co zrobiłaś jest takie sobie, ZAWSZE JEST CUDNE.

    OdpowiedzUsuń