Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 11 stycznia 2011

Urodzinowe prezenty

W sobotę odbyło się kolejne spotkanie Wrocławianek. Testowałyśmy nowe miejsce spotkań. Ja co do nowego lokalu mam mieszane uczucia. Może się przyzwyczaję a może znajdziemy lepszą "przystań" na nasze sabaty.
Ale ja nie o tym chciałam pisać.
No więc tak. W sobotę czekało minie kilka niespodzianek. Moje koleżanki obdarowały mnie uroczymi prezentami.
Prezentu o Uli nie, choć na prawdę superaśnego, nie będę pokazywać oddzielnie. To jest ta antenka do żelazka.
Od Beatki dostała małego słodziaka. Kiciuś ma 5,5 cm wzrostu i jest śliczniusi.
Od Joli S. dostałam wycinankowy witrażyk. Niestety podczas transportu, przez moją nieuwagę pogniutł się troszeczkę. Ale mam już ramkę dla niego to się wyprostuje.

Od Eli jest laurka i zestaw korków od szampana i kulek po dezodorantach do dalszego przetworzenia.Od Gosi pudełeczko z kartką urodzinową.A do zdobienia kartki Gosia własnoręcznie zrobiła frywolitkowe kwiatki i koronkę klockową.

Wszystkim bardzo ale to bardzo dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz