Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 6 czerwca 2010

Wyróżnienie

W kwietniu wysłałam swoje prace na konkurs pt. "Moja frywolitka".

Wysłałam i zapomniałam o nich. Wczoraj późnym wieczorem weszłam na strony Fabryki Nici Ariadna i zobaczyłam, że zestalam wyróżniona. Nie wiem tylko, za który naszyjnik. Pewnie się dowiem dopiero w lipcu po wystawie.

A oto naszyjniki, które wysłałam do Łodzi.

Ten naszyjnik jest całkowici mojego pomysłu. Wykorzystałam w nim śliczności koralikowe robione przez Ulę. Ten jest robiony z nici farbowanych farbkami do jajek. Niestety kolor na nici jest bardzo nietrwały- odrobina wilgoci i znika. Zrobiłam go na podstawie zdjęcia znalezionego tutaj.

Ten czrno-złoty też jest inspirowany zdjęciem z jakiegoś blogu. Niestety nie pamiętam tylko, z którego.

1 komentarz:

  1. Gratuluję wyróżnienia:). Z tego co wiem, nie pierwszyzna to dla Ciebie. BRAWO!!!!!!

    OdpowiedzUsuń