Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 26 kwietnia 2010

Ptaszki

No i koniec. Ptaszki skończone. Wiem, wiem poduszeczka powinna być uszyta. wyprana, na krochmalona i wyprasowana. No cóż.... może za jakiś czas....
Do zabawy z ptaszkami przyłączyła się Jola S. Nie są to ptaszki haftowane ale jakie śliczne. No ja się za zwijanie papierków nie będę brała. Koniec i kropka.


Do ptaszkowej zabawy przyłączyć się chce jeszcze Ela, która już znalazła materiał, na którym chce je wyszywać. Może kiedyś jej się uda.

4 komentarze:

  1. Ptaszki cudowne, a te wyszywane powalaja na kolana - takie śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Danusiu!!!Zaglądam tak sobie do ciebie co jakis czas i mi sie od razu nasze wariactwa agencyjne przypominają:)))
    a juz najbardziej to chyba wszystkie Twoje sloikowe przetwory, któresmy Ci z Ptasznikowa wyzeraly:))))))))
    A JolaS, to chyba nie Szanowna Pani S????Bo juz mnie ciarki przechodzą:)))
    marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaszki super!! Ja też dołączę do ptaszkoróbek:). Wiem juz jaką techniką, ale nie wiem kiedy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne - śliczne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie Iza N-P.
    chica111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń