Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 30 listopada 2015

676. SALowa serwetka

W mojej  serwetce zmienserwetcełam nici. Zamiast białej kaji wzięłam białe i beżowe cable 8. Efekt bardziej mnie zadowala. Serwetka lepiej się układa i wyraźniej widać ściegi.
Jak się okazuje, serwetka nie jest łatwa. Bardzo dużo czasu zajęło mi rozszyfrowanie "kręciołków". Jak już doszłam do tego jak je robić to okazało się, że one nie chcą się układać tak, jak ja chcę. W końcu się zdenerwowałam i wymyśliłam, że serwetka nie musi mieć tych "kręciołkòw". Pomyślałam trochę i zrobiłam coś innego :-)

1 komentarz:

  1. Swietny efekt przez połączenie 2 kolorów -dobry pomysł miałaś.Ja główkowałam nad kręciołkami i nic mądrego nie wymyśliłam.Może któraś z dziewczyn coś wymyśli.Przecież jakiś sposób na te kręcioły jest.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń