Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 11 października 2015

666. Zabawa, w pewnym sensie, sal-owa

Chcę wam zaproponować zabawę, w pewnym sensie salową. Nie będą to krzyżyki tylko szydełko. Zróbmy wspólnie tę śliczną serwetkę.
A oto warunki zabawy:
- do zabawy przystępuję kto chce :)
- serwetkę robimy z dowolnych nici,
- w dowolnym kolorze,
- i co najważniejsze w SWOIM tempie.
Czy rok na zrobienie tej serwetki nam wystarczy?
Potraktujmy ją jako przerywnik w innych robótkowych czynnościach :)
PS
Jeżeli będą chętni do zabawy to spróbuję założyć oddzielnego bloga (na razie nie wiem jak to się robi), żeby można było prezentować swoje postępy :)
PS 2
Jeżeli jest ktoś chętny do zabawy to proszę o informację na maila - prześlę schemat.

9 komentarzy:

  1. Ja się zapisuję! Schemat już mam :)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Jana szydełku to tylko półsłupki na szalik umiem więc odpadam ale czy mogę prosić na maila schemat, bo jest piekna i dałabym szwagierce do wyszycia. Pozdrawiam.
    maria.kotlarz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie :) Czy masz schemat? Jeżeli nie to podaj mi adres, na który go przesłać.

      Usuń
  4. Też mam ochotę.W ciągu roku chyba znajdę na nią czas bo bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę o schemat agaaga.aos@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piekna ,czy można prosić o schemat?Spróbowałabym zrobić.
    klisz.elzbieta@gmail.com-dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń