Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 3 marca 2013

Gipsowo

Beatko bardzo Ci dziękuję za zamieszczenie posta w moim imieniu.
Jak pisała Beata, mam złamaną nogę i jestem chwilowo odcięta od netu. Nie mam laptopa tylko stacjonarny komputer. I stąd ta niedogodność. I okropna nuda. Dzisiaj, z ogromną pomocą Andrzeja, znalazłam się na piętrze i dopadłam sprzętu. Za chwilę zacznę przeglądać wasze blogi i stronki robótkowe. Muszę się spieszyć, żeby jak najwięcej się napatrzeć zanim noga zacznie krzyczeć, że chce większej wygody :)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę Wam bezgipsowych stanów (strasznie źle się z tym śpi).

5 komentarzy:

  1. Danusiu, jesteś dzielną dziewczynką.
    Życzę zdrowia! Niech ci się szybko zrasta i nie boli!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. To trzymaj się, ćwicz chodzenie po schodach. Dobrze, że palce nie bolą...

    OdpowiedzUsuń
  3. A szydełkowe ubranko na gips masz w planach??
    Zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrówka, trzymaj się ;-)

    OdpowiedzUsuń