Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 26 października 2012

Bugenwilla

Dzisiaj nie pokażę następnej gwiazdki, bo pewnie już się Wam znudziło ich oglądanie (a mam jeszcze kilka, których nie prezentowałam).
Dziś będzie trochę lata. Dziś się pochwalę moją bugenwillą, która obsypała się we wrześniu kwieciem. Kupując ją dwa lata temu nie miałam pojęcia w jakim kolorze są przykwiaty mojego egzemplarza (zakup z przeceny). Teraz będę polować na inne kolory.
Dendrobium pytałaś o moje opuncje. Nie powiedziałaś, o które Ci chodzi ale domyślam się, że o te siane w maju. Siewki mają się dobrze i na dzień dzisiejszy wyglądają tak:
Mam nadzieję, że uda mi się doczekać kwiatków na nich.
Ela wiesz, że u mnie ostatnimi laty na Boże Narodzenie jest duuuuuuuuuża choinka. I do tego kolorowa. Gwiazdeczek nie będzie za dużo :))
PS.
Czekam w dalszym ciągu na chętny do zabawy "podaj dalej".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz