Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 14 kwietnia 2010

Ja przecież nie haftuję

No waśnie.... Ja przecież nie jestem haftująca. A krzyżyki w ogóle mnie nie pociągają. No to jak to wytłumaczyć? Może to krótki oddech od moich ukochanych frywolitek, szydełka i drutów?
Na tym obrazku jest moja miłość od pierwszego wejrzenia. Zdarza się taka. A było to tak:

Byliśmy z Andrzejem w kinie ( nie pamiętam już na czym) i nagle na ekranie pokazał się ON. Była to zapowiedź filmu, który miał się ukazać dopiero za kilka miesięcy. A ja już go kochałam. Nie mogłam się doczekać ponownego spotkania. Polubiłam też ogromnie jego żonę. Niestety nie znalazłam jeszcze takiej miniaturki jej portretu. Jak tylko znajdę to to też nie wyhaftuję,

U ptaszków wiosna w pełni. Listki się już zielenią na drzewie i ptaszęta powoli przybywają z ciepłych krajów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz